Compostelagirl.reismee.nl

WARM IN DE WINTER

Ik voel me warm en positief van binnen, door al die lieveen ondersteunende reacties.

Het is heel bijzonder om mee te maken, dat mensen zo enthousiast meeleven met een plan dat alleen van mij is, dat ze vragen stellen en willen helpen. Dankjewel Frank, en Karina die datherkenbare wandelende vrouwtje bovenaan mijn blog heeft ontworpen (http://www.karinagrens.nl/). Dankjewel Frans en Marian voor de extra foto's, en Nathalie voor mijn huis.Dankjewel iedereen voor de mooie woorden. En dankjewel leven, dat ik dit kan doen.

Het lijkt me gezellig om van iedereen afscheid te nemen, en ik wiljullie graag uitnodigen om een borrel te komen drinken op vrijdag 25 maart, van 20.00 tot 24.00, in café The Queenshead, Zeedijk 20.

De komende drie weken, die nog resteren voordat ik vertrek, zal ikwat vragen beantwoorden, over de route bv, en wat achtergronden geven. Nogmaals wil ik vragen, om jeemail-adres achter te laten in het schermpje hier rechts, en op te slaan, zodat je automatisch nieuwe berichten krijgt, ik zag nog vele namen missen.

The longest journey begins with a single step - LAO TZU

Tot snel, lief zijn voor elkaar, Willemijn

Reacties

Reacties

Wade Price

OMG, can't believe the time has nearly come...

I am going to miss you so much. But I am so pleased for you!

What an amazing journey you will make.

Loving the blog, I will be eargerly waiting for every post.

so exciting. Love you heaps. trust your intuition and be safe xx

Tanja Vaes

Beste Willemijn.
Ik ben een vriendin van Wade, Bijenkorf!.
Ik wil je al het goede wensen tijdens deze geweldige tocht, wat een fantastisch gevoel moet dat zijn dit te kunnen, mogen doen.
heel veel succes.
Lieve groet van Tanja

Eelco Hilgersom

Lieverd,
Wat een ongelooflijke reis ga jij maken zeg! Mijn mond viel open van verbazing toen ik het hoorde! Wat ben je toch een stoer mens!!! Ben erg benieuwd naar al je spannende verhalen! XXX Eelco

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!