Compostelagirl.reismee.nl

DE EERSTE STAP

De eerste stap zetten, dat is voor mij de grote uitdaging. De eerste stap op mijn Camino, gewoon de deur achter me dicht doen in Amsterdam en gaan lopen, 29 of 30 maart.Het eerste verhaal op mijn blog, waarin ik jullie op de hoogte ga houden, en waarin ik nu over de voorbereiding, de drijfveren, de uitrusting, de route, het afscheid, ga vertellen de komende weken. Ik hoop een beetje op te leuken met afbeeldingen en foto's.

Het is nu echt geworden, na een paar jaar erover denken, lezen, praten. Vijf maanden bezig zijn met lopen, het weer, eten, drinken, slapen, de natuur, de route, ontmoetingen, ik kan niet wachten! Ik ga alleen, dat is voor mij de enige manier, maar eenzaam zal ik zeker niet zijn. De meeste praktische zaken zijn geregeld, alleen nog deze blog en iets voor het bellen regelen. Ik loop vaak een paar uur, maar zeker niet overdreven.

Belangrijk is, dat ik mijn werkgever, het AidsFonds-StopAidsNow, waar ik me zo thuis voel, heel graag wil sponsoren. Voorlopig is het even zo geregeld : als je privé mijn tocht wil steunen, omdat het natuurlijk allemaal low-budget moet, om te kunnen eten of slapen :

ABN AMRO bankrek.nr. 84.83.54.184, onder vermelding van 'Compostela'.

Als je het AidsFonds-SAN direct wilt steunen : (er komt nog een directe link!)

ABN AMRO bankrek.nr. 84.83.54.184, onder vermelding van 'Aidsfonds'.

(Uit het buitenland: IBAN : NL 45 ABNA 0848354184)

Ik beloof dat ik het allemaal keurig zal bijhouden en vermelden.

Geef ajb je email-adres door op deze site, zodat je automatisch een melding krijgt van een nieuw blog-verhaal. De komende weken wil ik je graag op de hoogte houden van alles, en zeker van een afscheidsborrel, waarschijnlijk rond 25 maart.

Wanderer, there is no road, the road is made by walking ANTONIO MACHADO

Lief zijn voor elkaar, tot snel, liefs Willemijn

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!